aftaberooz
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
  3. بلاگ
سئو تضمینی افقي
غلظت و پخش بو، دو عامل مهم برای انتخاب یک عطر مناسب
غلظت و پخش بو، دو عامل مهم برای انتخاب یک عطر مناسب

غلظت و پخش بو، دو عامل مهم برای انتخاب یک عطر مناسب

توضیحات
نوشته شده توسط: karbar2
دسته: blog
منتشر شده در 05 خرداد 1402
بازدید: 7

غلظت و پخش بو، دو عامل مهم برای انتخاب یک عطر مناسب، عطر خوب به معنای عطر گران‌قیمت نیست، منظورمان عطری است که با پوشش و ظاهر شما هم‌خوانی داشته باشد و علاوه‌بر خودتان اطرافیان هم از آن لذت ببرند. اگر شما یک عطر (حتی بسیار گران‌قیمت) بخرید و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید، احتمالا بازخوردهای منفی از اطرافیان دریافت می‌کنید و همین مسئله باعث دلسردی شما می‌شود یا ممکن است رایحه‌ی آن برای شما تکراری و خسته‌کننده شود؛ پس اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهند یک عطر به عنوان امضای خود داشته باشند، بهتر است در انتخاب آن، دقت زیادی به خرج دهید.

مطالعه بیشتر: غلظت و پخش بو، دو عامل مهم برای انتخاب یک عطر مناسب

پوشش و موقعیت و ماندگاری، دو عامل اصلی برای انتخاب عطر و ادکلن
پوشش و موقعیت و ماندگاری، دو عامل اصلی برای انتخاب عطر و ادکلن

پوشش و موقعیت و ماندگاری، دو عامل اصلی برای انتخاب عطر و ادکلن

توضیحات
نوشته شده توسط: karbar2
دسته: blog
منتشر شده در 05 خرداد 1402
بازدید: 4

پوشش و موقعیت و ماندگاری، دو عامل اصلی برای انتخاب عطر و ادکلن، انتخاب عطر مناسب، فراتر از انتخاب برند است. عطری مناسب ماست که با شخصیت ما سازگار باشد یا بهتر بگوییم، عطری که استفاده می‌کنیم، تکمیل‌کننده‌ی کاراکترمان است. برخی ترجیح می‌دهند یک عطر را همیشه استفاده کنند و آن را اصطلاحا امضای خود قرار دهند، برخی دیگر بنابر حال‌و‌هوای آن لحظه، عطر خود را انتخاب و روزشان را آغاز می‌کنند. اگر از بهترین ساعت، پوشاک و کفش هم استفاده کنید، بدون یک عطر مناسب، پوشش شما کامل نمی‌شود؛ همچنین یک عطر خوب تا حد زیادی اعتماد به‌نفس را بالا می‌برد.

مطالعه بیشتر: پوشش و موقعیت و ماندگاری، دو عامل اصلی برای انتخاب عطر و ادکلن

کلان داده (Big data) و نقش آن در بازاریابی مدرن
کلان داده (Big data) و نقش آن در بازاریابی مدرن

کلان داده (Big data) و نقش آن در بازاریابی مدرن

توضیحات
نوشته شده توسط: karbar2
دسته: blog
منتشر شده در 04 ارديبهشت 1402
بازدید: 28

کلان داده (Big data) و نقش آن در بازاریابی مدرن، بازاریابی مدرن وابستگی بسیار زیادی به اطلاعات دارد. در این میان اهمیت کلان داده‌ها (Big Data) هر روز بیشتر از گذشته می‌شود. در ادامه در خصوص اهمیت کلان داده‌ها در ایجاد ارزش برای خریداران و نه هدف‌گیری آن‌ها، بیشتر بخوانید.

مطالعه بیشتر: کلان داده (Big data) و نقش آن در بازاریابی مدرن

"آگاهی" حالت جدیدی از ماده است؟
"آگاهی" حالت جدیدی از ماده است؟

"آگاهی" حالت جدیدی از ماده است؟

توضیحات
نوشته شده توسط: karbar2
دسته: blog
منتشر شده در 04 ارديبهشت 1402
بازدید: 27

"آگاهی" حالت جدیدی از ماده است؟، دانشمندان به صحبت کردن درباره آگاهی علاقه چندانی ندارند. ما نمی‌توانیم آن را ببینیم، نمی‌توانیم لمسش کنیم، و علیرغم تمام تلاش‌های برخی محققان نمی‌توانیم آن را با کمیت بیان کنیم. در علم، اگر نتوانیم چیزی را محاسبه کنیم، توضیح دادن آن بسیار سخت می‌شود. اما آگاهی وجود دارد و یکی از بنیادی‌ترین ویژگی‌های ما انسان‌هاست. درست همانطور که با ماده تاریک و انرژی تاریک می‌توانیم بعضی از معماهای مدل استاندارد فیزیک را پاسخ دهیم، محققان پیشنهاد داده‌اند که می‌توانیم آگاهی را هم به عنوان یک حالت ماده در نظر بگیریم.

مطالعه بیشتر: "آگاهی" حالت جدیدی از ماده است؟

این شما و این هم پلتفرم یادگیری عمیق ال جی (DeepThinQ)
این شما و این هم پلتفرم یادگیری عمیق ال جی (DeepThinQ)

این شما و این هم پلتفرم یادگیری عمیق ال جی (DeepThinQ)

توضیحات
نوشته شده توسط: karbar2
دسته: blog
منتشر شده در 12 فروردين 1402
بازدید: 44

این شما و این هم پلتفرم یادگیری عمیق ال جی (DeepThinQ)، شرکت ال‌جی‌ در حال توسعه فناوری هوش مصنوعی بر پایه یادگیری عمیق است و قصد دارد با معرفی ابزار توسعه هوش مصنوعی خود، آن را در همه بخش‌های تجاری ال‌جی به کار بگیرد. این امر در راستای افزایش سرعت تولید محصولات جدید با دارا بودن آخرین فناوری موجود است.

مطالعه بیشتر: این شما و این هم پلتفرم یادگیری عمیق ال جی (DeepThinQ)

  1. عوامل سخت‌افزاری کاهش سرعت گوشی و لپ تاپ
  2. خواص طالبي
  3. فناوري در ايتاليا 
  4. قسمتهای مختلف دریل برقی

صفحه1 از4

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
ریپوتاژ آگهی
مشاوره سئو عمودي

لینک هاي مفيد

  • خانه
  • بلاگ
  • مقالات

همكاران ما

سئو سایت

خودرو بر

لوازم یدکی سراتو

 آگهی اینترنتی

قیمت لوله مانیسمان

دستگاه بلوک زن

تازه ها

  • غلظت و پخش بو، دو عامل مهم برای انتخاب یک عطر مناسب
  • پوشش و موقعیت و ماندگاری، دو عامل اصلی برای انتخاب عطر و ادکلن
  • کلان داده (Big data) و نقش آن در بازاریابی مدرن
  • "آگاهی" حالت جدیدی از ماده است؟
  • این شما و این هم پلتفرم یادگیری عمیق ال جی (DeepThinQ)

ثبت آگهی | سئو سایت | آگهی اینترنتی | طراحی سایت